Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Mine små, men store prosjekter!

Av sofie - 13 april 2015 21:19

God kveld! Hvis jeg sier jeg har malt et ute bord i helgen, skjønner ikke dere at det er mer vanlig her hjemme. Ja jeg er kanskje bare 13år men jeg får til det. Jeg har fått malt en del hjemme med lov, maskeringsteip, må ha møblene ute eller i boden, dekke til under. Det er en del å huske på. Jeg har malt mest med hvit. Men jeg har også malt litt med grå blå.

Noe av det første jeg malte var denne kommoden som står i peisestua. Den var mørkbrun før. Den er etter besteforeldrene til faren min. Dere ser sikkert at den er gammel.

Noe annet jeg malte var hylla inne på mammas rom. Den var i tre mellom farge. Men vi følte rommet blei større siden den er jo såpass stor og utgjør så mye i rommet.

Jeg malte også pappas nattbord. Inne på soverommet hans. Det er også lagre. Borde var også i tre en mellom farge. Så da var den fin å få lys.

Jeg malte også speilet på lagre/soverommet til pappa. Rommet blei merkelig nok større. Haha.

Jeg malte også skista inne på lagre/soverommet til pappa. Den ble også hvit sånn som jeg har vist dere på de andre bildene å.

Malte også skapende inne på lagre/soverommet til pappa. Det ble også hvitt. Da skal jeg si dere rommet ble større og lysere. Det ble så pent.

Det mamma og jeg malte i påsken var kommoden i gangen. Den var i tre før. Men nå blitt grå blå. Fin ikkje sant? Passer til de hvite veggene bak.

Det var dette bordet jeg malte i helgen. Det sto der ikke før så vi har ommøblert litt. Det var morfar sin gamle snekker benk i tre. Men har nå blitt grå blå.

Hva synes dere? Jeg får merkelig nok ro når jeg maler og jeg nyter det. Det er sånn jeg kan gjøre en lørdag. Vel, ha en fortsatt fin kveld. Det som er igjen av den. Hehe. Klem Sofie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 29 april 2015 15:45

hei jeg har fått meg en ny blogg. Den er på blogg.no. Det er en ren kongeblogg, jeg blogger på den så ofte jeg kan. Nesten hver dag, for jeg kommer ikke til å blogge her noe mer. Sjekk ut Kongebloggeren.blogg.no ...

Av sofie - 17 april 2015 15:11

Her kommer det noen bilder av kjolene og ellers hva de hadde på seg på Margrethe sin Bursdagsfeiring på onsdag. Her er kong Felipe og dronning Letizia av Spania. Her er kong Wilhelm-Alexander og dronning Maxima av Nederland. Her er kong Philippe ...

Av sofie - 16 april 2015 20:50

Jeg vil ønske gratulerer med dagen til storhertug Henri Albert Gabriel Felix Marie Guillaume av Luxembourg. Han fyller 60 år i dag. Han ble født 16.april 1955 på Betzdorf slott av Jean av Luxembourg og Josephine-Charlotte av Belgia. Han giftet seg...

Av sofie - 16 april 2015 16:26

Jeg vil ønske gratulerer med dagen til prinsesse Eleonore Fabiola Victoria Anne Marie av Belgia med 7-årsdagen i dag. Hun kom til verden 16.april 2008 i Anderlecht. Av kong Philippe og dronning Mathilde av Belgia. Hun er yngst, storesøsknene er ...

Av sofie - 16 april 2015 06:56

Gratulerer med dagen til dronning Margrethe Alexandrine Porhildur Ingrid av Danmark. Hun ble født den 16.april 1940 på Amalienborg av Fredrik IX og Ingrid. Margrethe giftet seg med den franske grevesønnen Henri de Laborde de Monpezat, den 10.juni ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards